Týdenní plán od 17. do 21. února
25. školní týden

Vážení rodiče a milé děti,
doufám, že jste si jarní prázdniny dostatečně užili, protože já se moc těším na vaše zážitky v pondělním ranním kruhu. V pondělí nás bude čekat čtvrtou hodinu naše první hodina DÍLNY ČTENÍ. Určitě si nezapomeňte přibalit do aktovky knížku, kterou máte právě rozečtenou, protože budeme v hodině pokračovat v jejím čtení i představování.
Také si zavedeme v ČJ nový sešit na psaní psacího písma, abychom si ho mohli krásně procvičovat.
Nezapomeňte si zkontrolovat, zda máte v aktovkách všechno, včetně připravených pouzder s ořezanými tužkami a pastelkami, lepidla a nůžky.
PONDĚLÍ - RANNÍ KRUH + HV, ČJ, M, DÍLNA ČTENÍ (dítě má vlastní knihu na čtení)
STŘEDA - ČJ, ČJ, M, TV, PČ
Krátké úkoly během týdne.
UČIVO | CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDNOUT | |
ČJ |
ČTENÍ: učebnice 2. díl - V ŘÍŠI POHÁDEK str. 14 - 17 PSANÍ: - písanka 1. díl str. 13 - 15 |
- složit delší slovo z robotování - zapsat slovo, písmeno, větu podle diktátu - přečíst slova a věty z probíraných písmen - zapsat psacím písmem písmenka e, l, t, s, š, i, u, a, A, o, O, d, m |
M |
učebnice 2. díl - str. 68 - 73 (vybraná cvičení)
- SČÍTÁNÍ ČÍSEL, ODČÍTÁNÍ ČÍSEL do 13 - zapisování čísel 0 - 13 |
- dát dohromady objekty - sečíst - rozhodnout, kde je více, kde méně - krokovat na krokovacím páse, zapsat a převést do číselného zápisu - sečíst, odečíst čísla do 13 - správně zapsat číslice 0 - 13 |
ČaS PRVOUKA |
Jak vynálezy lidem mění život str. 36 - 38 Jak se žilo dříve Příběh vynálezce Budujeme laboratoř ve třídě |
- vyprávět o tom, jak vypadala domácnost kdysi |
AJ |
Lekce Family - mum, granny, dad, sister, brother, grandad |
- pojmenovat některé členy domácnosti
|