Týdenní plán od 2. do 6 prosince
14. školní týden
Vážení rodiče a milé děti,
v tomto týdnu nás čeká návštěva knihovny ve Fryštátě a možná přijde v pátek i Mikuláš .-).
Organizace týdne:
ÚTERÝ - návštěva knihovny ve Fryštátě - Jak Fík vyrostl. Tento den si děti přinesou Čj, který budeme mít první hodinu a poté se přesuneme do knihovny. Dále jim stačí svačina, pití, ŽK a čip. Tam pojedeme místním autobusem a zpět půjdeme pěšky. Cestu autobusem budu hradit z třídního fondu.
STŘEDA - tento den budeme zůstávát ve škole, není učení se venku. Pojedeme podle tohoto rozvrhu: Čj, Čj, M, Tv, Pč
PÁTEK - možná přijde i Mikuláš
Během týdne dostanou děti další čtecí list ve žluté složce na týden, abychom posílili techniku čtení. Čtecí list si rozvrhněte na týden a v pátek mi ho pošlete po dětech přečtený a doplněný zpět.
UČIVO | CO BY MĚLO DÍTĚ ZVLÁDNOUT | |
ČJ |
ČTENÍ: učebnice str. 66 - 72 PSANÍ: - uvolňovací cviky str. 22 - 24 - nácvik psaní písmen F, G |
- první a poslední písmeno ve slově - zapsat slovo, písmeno, větu podle diktátu - přečíst slova a věty z probíraných písmen |
M |
učebnice 2. díl - str. 50 - 52
- číslo jako počet - sčítání předmětů - přepis sčítání do čísel - SČÍTÁNÍ ČÍSEL - součtové trojúhelníky - zapisování čísel 0 - 10 |
- počet vyznačit číslem a přečíst - dát dohromady objekty - sečíst - spojit číslo s počtem - rozhodnout, kde je více, kde méně - krokovat na krokovacím páse - sečíst čísla - správně zapsat číslice 0 - 10 |
ČaS PRVOUKA |
V obci str. 22 - 25 Rodina - str. 30 - 31 |
- pohybovat se správně na chodníku, silnici a přechodu pro chodce - dítě si všímá svého okolí a dokáže ho popsat - povídá o své rodině. Pojmenuje jednotlivé členy a jakou roli kdo v rodině zastává |
AJ |
TOYS scooter, bike, ball, quitar, doll, car It´s a scooter. It´s a car......... |
- pozdravit + představit se - rozezná základní barvy + pojmenuje některé školní pomůcky - pojmenuje některé hračky |