Týdenní plán 10.6.-14.6.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
Čtení slov a vět.
Aj Numbers |
Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena celé abecedy. .Rozpozná dlouhé a krátké samohlásky, umí je přečíst a zapsat.Čte slova, věty. Ví, co je tečka za větou, otazník, vykřičník.Správně čte dě, tě, ně.Zvládá opis dle předlohy, dokáže umístit slova a věty na řádek dle předlohy. Dodržuje mezery mezi slovy.Netlačí na tužku.Krátká slova už nepísmenkuje, čte je najednou.Umí napsat a přečíst probraná psací písmena..Spojuje psaci písmo.Postupně poznává a čte malá tiskací písmena.Zvládá bezchybný opis z tabule a přepis probraných písmen
Zákl. sl. číslovky,I can see, I like, I dont like,slovní zásoba Toys, Food, Family,School,Colors. |
M Číselný obor do 20 Počítání do 20 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník,Porovnávání čísek a zápis pomocí znamének nerovnosti. |
Po jedné napočítá do 20 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí číslice postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvků nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +, ví, co je znaménko -.Orientuje se v prostředí Dětský park str.22, zvládá složitější rytmus –str.22/cv.2, umí přeložit čtvercový formát papíru různými způsoby a ustřihnout růžek.Zvládá stavby z vláčků. Umí psát číslice.Sčítá a odčítá do 14 s názorem, umí zapsat a situaci matematicky, např. 5+1=6, 5-1=4, Zápis umí přečíst a znázornit např. na prstech.Porovná čísla a zapíše pomocí znamének větší,menší, rovná se.Vypočítá sčítací trojúhelník.Orientuje se v prostředí Parkety a Hadi, Autobus. Schody, Trio.Zkouší a ověřuje si svůj odhad. |
Jaro |
Umí vyjmenovat roční období, dny v týdnu a měsíce v roce.Poznává čas na ručičkových hodinách. Ví, kdy se narodil.
|