Třída 2. A

Týdenní plán 12.2.-16.2

1.2.2024 12:46 / Zuzana Poláčková

                  Učivo

              Co by měl žák  zvládnout

 

    

      

        Čtení slov a vět.

 

 

 

 

 

 

Aj The Farm

 

Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá

Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu

Umí zapsat písmena celé abecedy. .Rozpozná dlouhé a krátké samohlásky, umí je přečíst a zapsat.Čte slova, věty. Ví, co je tečka za větou, otazník, vykřičník.Správně čte dě, tě, ně.Zvládá opis dle předlohy, dokáže umístit slova a věty na řádek dle předlohy. Dodržuje mezery mezi slovy.Netlačí na tužku.Krátká slova už nepísmenkuje, čte je najednou.Umí napsat a přešíst malé psací L.Postupně poznává a čte malá tiskací písmena.

 

Umí pojmenovat anglicky zvířata –chicken,cat, cow,hors, goat,sheep. Dokáže poslouchat jednoduchý anglický příběh, slyší v něm známá slova.Ví, co znamená big, small,old,new. Umí pojmenovat věci, které se vyrábí z mléka- ice cream, chesse,butter.Používá frázi I´ve got. Rozumí pokynům stand up,sit down,I can see.

M     Číselný obor do 10

         Počítání do 10 po jedné, záznam počtu,

         Stavby z krychlí

          Rytmus

           Obdélník, trojúhelník,Porovnávání čísek a zápis pomocí znamének nerovnosti.

Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí číslice postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu.

Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvků nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +, ví, co je znaménko -.Orientuje se v prostředí Dětský park str.22, zvládá složitější rytmus –str.22/cv.2, umí přeložit čtvercový formát papíru různými způsoby a ustřihnout růžek.Zvládá stavby z vláčků. Umí  psát číslice.Sčítá a odčítá do 10 s názorem, umí zapsat a situaci matematicky, např. 5+1=6, 5-1=4, Zápis umí přečíst a znázornit např. na prstech.Porovná čísla a zapíše pomocí znamének větší,menší, rovná se.Vypočítá sčítací trojúhelník.Orientuje se v prostředí Parkety a Hadi.Zkouší a ověřuje si svůj odhad.

Prv. Lidské tělo.

Umí pojmenovat základní části lidského těla.Zná základní vnitřní orgány, ví, k čemu slouží kostra a svaly.Umí vyjmenovat smyslové orgány a ví, k čemu slouží.Umí doržovat základní hygienické návyky, ví, jak pečovat o své tělo.Ví, jak zvyšovat imunitu těla a jak zdravě jíst.

 

Třídní učitel

Zuzana Poláčková
E-mail:
zuzana.polackova@mendelova.cz
Dodatek ke jménu:
učitelka 1.stupně

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies