Týdenní plán 13.11.-17.11.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ První a poslední hláska ve slově Vymýšlení slov na první hlásku Analýza a syntéza slov,tzv. Robotování Uvolňovací cviky Písmeno P,O, E, A,I,Y, M,T,J,N,S,L a dlouhé samohlásky. Uvolňovací cviky.Čtení slov.
Aj Toys |
Určí první a poslední hlásku ve slově, určit ,umí složit jednoduché i delší rozložené slovo, např. P-e-s = pes, ruka, tužka… pokouší se jednoduchá slova opsat, pokouší se vymyslet slovo na danou hlásku Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena P, O, E, A,Y,I,M,T,J,N,S,L a rozpozná je v textu.Rozpozná dlouhé a krátké samohlásky, umí je přečíst a zapsat. Pomalu začíná skládat a číst slova M-Á´= MÁ, MÁMA, TÁTA, TOM, UMÍ…JOJO,JÁJA…
Umí pojmenovat anglicky hračky-scooter, bike, ball,guitar, doll,car. Dokáže poslouchat jednoduchý anglický příběh, slyší v něm známá slova. |
M Číselný obor do 10 Počítání do 10 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník |
Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí čárek, postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvů nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +.Zvládá dopočítávání,viz. Úloha s kaštany str.21 nebo jahody na str.15(můžete si zahrát doma jako hru).Orientuje se v prostředí Dětský park str.22, zvládá složitější rytmus –str.22/cv.2, umí přeložit čtvercový formát papíru různými způsoby a ustřihnout růžek.Zvládá stavby z vláčků.Pokouší se psát číslice, pokud mu už zápis čárkami nestačí.Umí správně napsat číslici 1,2,3,4. |
Prv. Rodina. Oslavy. |
Umí pojmenovat členy rodiny. Zná datum svého narození. Umí vysvětlit rozdíl mezi svátkem(jmeninami) a narozeninami.
|