Týdenní plán 16.10.-20.10.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ První a poslední hláska ve slově Vymýšlení slov na první hlásku Analýza a syntéza slov,tzv. Robotování Uvolňovací cviky Písmeno P,O, E, A.I.Y. M,T dlouhé souhlásky. Uvolňovací cviky.První slova.,T
Aj Školní potřeby |
Určí první hlásku ve slově, pokouší se určit hlásku poslední,umí složit jednoduché i delší rozložené slovo, např. P-e-s = pes, ruka, tužka… pokouší se jednoduchá slova opsat, pokouší se vymyslet slovo na danou hlásku Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena P, O, E, A,Y,I,M,T a rozpozná je v textu.Rozpozná dlouhé a krátké samohlásky, umí je přečíst a zapsat. Pomalu začíná skládat a číst kratičká slova M-Á´= MÁ, MÁMA, TÁTA, TOM, UMÍ…
Umí pojmenovat anglicky školní potřeby-a bag, a pen,a book,a pencil,a pencil-case, a ruler,a rubber |
M Číselný obor do 10 Počítání do 10 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník |
Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí čárek, postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvů nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +.Zvládá dopočítávání,viz. Úloha s kaštany str.21 nebo jahody na str.15(můžete si zahrát doma jako hru).Orientuje se v prostředí Dětský park str.22, zvládá složitější rytmus –str.22/cv.2, umí přeložit čtvercový formát papíru různými způsoby a ustřihnout růžek.Zvládá stavby z vláčků.Pokouší se psát číslice, pokud mu už zápis čárkami nestačí. |
Prv. Podzimní les. Podzim na poli. |
Umí pojmenovat některé podzimní plody.í, co se pěstuje na poli a co se z některých plodin vyrábí.
|