Týdenní plán 2.10.-6.10.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ První a poslední hláska ve slově Vymýšlení slov na první hlásku Analýza a syntéza slov,tzv. Robotování Uvolňovací cviky Písmeno P,O, E, A Uvolňovací cviky.
Aj Školní potřeby |
Určí první hlásku ve slově, pokouší se určit hlásku poslední,umí složit jednoduché i delší rozložené slovo, např. P-e-s = pes, ruka, tužka… pokouší se jednoduchá slova opsat, pokouší se vymyslet slovo na danou hlásku Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena P, O, E, A a rozpozná je v textu.
Umí pojmenovat anglicky školní potřeby-a bag, a pen,a book,a pencil,a pencil-case, a ruler |
M Číselný obor do 10 Počítání do 10 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník |
Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí čárek, postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvů nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +. |
Prvouka Domov. Škola. |
Umí pojmenovat základní dopravní prostředky a ví,kde se pohybují.Ví, kde bydlí, ví, že existuje ČR a hl.město Praha, pozná vlajku ČR.Ví, co patří a nepatří do aktovky..Seznamuje se s důležitými telef. Čísly 150,155, 158.
|