Týdenní plán 2.12.-6.12.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ
|
Stále se zlepšuje ve čtení s porozuměním. Správně čte znaménka na konci vět-tečka, vykřičník, otazník. Umí vyjmenovat písmena české abecedy ve správném pořadí a seřadit alespoň 5 slov podle abecedy. Umí napsat psacím všechna probraná písmena. Zvládá opis a přepis. Zná druhy vět, umí je rozlišit.Pozná slova nadřazená, podřazená, souřadná a protikladná. |
M
|
Sčítá a odčítá do 30 i s přechodem desítky,postaví stavbu z kostek podle plánu. Vyřeší sčítací trojúhelník.Vyřeší slovní úlohu.Orientuje se v rodokmenu rodiny, zná zvířátka dědy Lesoně a umí je porovnávat. Poradísi v prostředí Parkety a Autobus. Zvládne vyřešit Výstaviště a Hady.Pjmenuje část celku-polovina, třetina…Počítá s penězi.Orientuje se v prostředí Pavučiny.Umí určit čas na ručičkových hodinách. |
ČaS |
Zná svou adresu. Ví, kdy se narodil. Umí bezpečně přecházet vozovku. Umí reagovat na semafory. Umí popsat změny v přírodě na podzim.Pozná některá lesní zvířata a rostliny.Ví,že existují listnaté a jehličnaté stromy a umí popsat rozdíly mezi nimi. Umí popsat rozdíl mezi keřem a stromem. Ví, že existují jedlé a jedovaté houby. Ví, co je peckovice, malvice, bobule. Pozná ovoce a zeleninu, ví, kterou část zeleniny jíme.
|