Týdenní plán 25.9.-27.9.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ První a poslední hláska ve slově Vymýšlení slov na první hlásku Analýza a syntéza slov,tzv. Robotování Uvolňovací cviky Písmeno P a O
Aj Pozdravy, Představení se |
Určí první hlásku ve slově, pokouší se určit hlásku poslední,umí složit jednoduché rozložené slovo, např. P-e-s = pes, pokouší se jednoduchá slova opsat, pokouší se vymyslet slovo na danou hlásku Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena P a O a rozpozná je v textu.
Hello, Good bye, Good Morning, teatcher, girl, boy, I’ am, Good Night, Please, Thank You |
M Číselný obor do 10 Počítání do 10 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník |
Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí čárek, postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvů nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. |
Prvouka Dopravní prostředky. Domov. Škola |
Umí pojmenovat základní dopravní prostředky a ví,kde se pohybují.Ví, kde bydlí, ví, že existuje ČR a hl.město Praha, pozná vlajku ČR.
|