Týdenní plán 9.10.-13.10.
.
Učivo |
Co by měl žák zvládnout |
ČJ První a poslední hláska ve slově Vymýšlení slov na první hlásku Analýza a syntéza slov,tzv. Robotování Uvolňovací cviky Písmeno P,O, E, A.I.Y. M, dlouhé souhlásky. Uvolňovací cviky.
Aj Školní potřeby |
Určí první hlásku ve slově, pokouší se určit hlásku poslední,umí složit jednoduché i delší rozložené slovo, např. P-e-s = pes, ruka, tužka… pokouší se jednoduchá slova opsat, pokouší se vymyslet slovo na danou hlásku Správně drží tužku-”špetička”-dva prstíčky drží a třetí podepírá Správně sedí při psaní, obě nohy vedle sebe,lokty se opírají o stůl,dbá na správnou vzdálenost očí od sešitu Umí zapsat písmena P, O, E, A,Y,I,M a rozpozná je v textu.Rozpozná dlouhé a krátké samohlásky, umí je přečíst a zapsat. Pomalu začíná skládat a číst kratičká slova M-Á´= MÁ
Umí pojmenovat anglicky školní potřeby-a bag, a pen,a book,a pencil,a pencil-case, a ruler |
M Číselný obor do 10 Počítání do 10 po jedné, záznam počtu, Stavby z krychlí Rytmus Obdélník, trojúhelník |
Po jedné napočítá do 10 tam i zpět,spočítá věci na obrázku a zapíše počet pomocí čárek, postaví jednoduchou stavbu z kostek podle návodu. Dokáže pokračovat v rytmické řadě prvů nebo barev, pozná geom. Tvary čtverec, obdélník, trojúhelník. Ví, že dohromady je znaménko +.Zvládá dopočítávání,viz. Úloha s kaštany str.21 nebo jahody na str.15(můžete si zahrát doma jako hru). |
Prv. Podzim.Les. |
Umí popsat změny v přírodě na podzim, zvolí si správné oblečení podle počasí, ví, která zvířata žijí v lese, pozná listnatý a jehličnatý strom a rozdíl mezi nimi.
|