25.11. - 29.11.
13. školní týden
PO 25.11. - plavecký výcvik
ÚT 26. 11. - vyučování beze změn, v odpoledních hodinách probíhají konzultace
ST 27.11. - vyučování beze změn
ČT 28.11. - vyučování beze změn
PÁ 29. 11. - vyučování beze změn, uhradit do pátkU SRPŠ
*DÚ: (PODEPISOVAT)
PONDĚLÍ
ČJ: (náhradní termín PO 25.11.) - pracovní sešit str.13/cv. 2 - přepsat do sešitu "Psaní" psacím písmem dle zadání do pátku 22.11.
ÚTERÝ
ČJ: PL (pracovní list) - přečíst text PL s. 32
ČAS: pracovní list ve složce str. 14/cv. 3 a 4
PÁTEK
ČJ: písanka str. 27/označeno * (2 věty - opis), DÚ podepsat
HV: opakovat texty písní a říkanky do PÁ 6.12.
ČAS: TEST 3.12.
- opakování Podzim v sadu - název ovoce přiřadit k obrázku
DLOUHODBÉ ÚKOLY:
- denně číst nahlas
- procvičovat malá i velká psací písmena
- sčítání a odečítání do 20
DÍLNA ČTENÍ (každou středu)
- pokračujeme ve čtení vybrané knihy (děti si nosí vlastní knihu každou středu, ze které si čtou nejen doma, ale i ve škole - doma si zapisují četbu na lístek)
- přepis, opis, procvičovat psaní malých i velkých psacích písmen a slov složených z těchto písmen
- čtení s porozuměním - určování důležitých informací
- abeceda, řazení slov podle abecedy, řazení slov se stejnými počátečními písmeny
- slova stejného a opačného významu
- samohlásky
Ma
- krokování, sčítací tabulka, stavba krychlí dle plánu a zápis procesu, sčítání a odčítání do 20, úlohy s podmínkami, parkety, rozklad čísel, prostředí Děda Lesoň, parkety, poznávat čas na ručičkových/digitálních hodinách, nové prostředí Pavučiny
ČaS
OPAKOVAT: popsat změny v přírodě dějící se na podzim, pojmenovat alespoň jednu jedlou a jedovatou houbu, poznat jehličnaté a listnaté stromy v okolí (pojmenovat alespoň jeden jehličnatý a jeden listnatý strom, které opadávají), znát rozdíl mezi stromem a keřem, podzim v sadu (malvice, peckovice, bobule), zahrada na podzim (zelenina, nářadí)