31. března - 4. dubna
31. školní týden

MILÍ ASTRONAUTI A MILÍ RODIČE,
v tomto týdnu nás nečekají žádné změny. Začínáme s vyjmenovanými slovy po V, budeme rýsovat útvary v mříži (potřebujeme ostrouhané tužky a neohebná pravítka), v pátek „prodáme“ vše, co jsme se dozvěděli o rostlinách, čeká Vás malý opakovací testík (co by děti měly umět najdete níže v tabulce: Co nás čeká v tomto týdnu)
DOMÁCÍ ÚKOLY
PONDĚLÍ:
M - Moje kniha Stovková tabulka - poslední strana Barevné příklady.
ÚTERÝ:
Dílna psaní - donést hračku, kterou budeme popisovat (nejlépe nějaký plyšák, panáček nebo panenka).
DLOUHODOBÝ:
PRV - pracovní list s názvem Tajemství semen - pokus s fazolí (pracovní listy nosit do hodin prvouky)
CO NÁS ČEKÁ V TOMTO TÝDNU:
UČIVO | DÍTĚ |
|
ČJ |
Vyjmenovaná slova po S - dokončení
Vyjmenovaná slova po V - významy slov, různé tvary vyjmenovaných slov
UČ str. 53
PS 2. díl str. 24
|
... určí rod a číslo podstatného jména ... píše správně y/ý a i/í po souhlásce B, L, M, P a S ... umí vyjmenovaná slova po V |
M |
Mříž II - geometrické útvary ve čtvercové síti, určování obsahu a obvodu
UČ str. 56 - 58 PS 2. díl str. 76- 80
|
... řadí a porovnává čísla do 1000
... řeší slovní úlohy
... rýsuje trojúhelníky a čtyřúhelníky do čtvercové sítě
... počítá obsahy a obvody útvarů ve čtvercové síti
|
ČaS PRVOUKA |
Rostliny - různé dělení rostlin, pokusy
UČ str. 17 - 20, 59
|
... vyjmenuje společné znaky rostlin
... popíše jednotlivé části rostlin (dřevin i bylin)
... vysvětlí význam jednotlivých částí rostlin
... dělí rostliny podle různých kritérií
|