UČEBNÍ PLÁN
září - říjen
PŘEDMĚT |
TÉMA - UČIVO |
CO DOKÁŽU |
ČESKÝ JAZYK |
OPAKOVÁNÍ TVRDÉ A MĚKKÉ SOUHLÁSKY HLÁSKY - samohlásky, souhlásky, dvojhlásky DRUHY VĚT ABECEDA |
· píšu slova a věty, snažím se psát tvary psacího písma správně a úhledně · vím, kde začíná a končí věta - na začátku píšu velké písmeno, na konci znaménko · určím druh věty, umím napsat větu oznamovací, tázací, ... · slovo dělím na slabiky – využívám to při dělení slov na konci řádku · určím počet slov ve větě · vyjmenuju tvrdé a měkké souhlásky a správně doplním do textu y, ý, i, í · podle přehledu řadím slova podle abecedy
|
ČTENÍ PSANÍ |
VÝRAZNÉ ČTENÍ
POVĚSTI Z KARVINSKA
|
KAŽDÝ DEN DOMA ČTU! Nosím knihu do dílny čtení · čtu, co nejplynuleji jednoduchý text · snažím se správné číst délky · na konci věty klesnu hlasem · přečtený text umím převyprávět – řeknu, o čem jsem četl · orientuji se v textu · poznám začátek věty, konec věty · když někdo čte, sleduji v textu, kde |
MATEMATIKA
|
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ (DO 100) PÍSEMNÉ SČÍTÁNÍ MŘÍŽ
|
· sčítám a odčítám v oboru do 100 (i písemně) · procvičuju pamětné sčítání a odčítání do 20 · procvičuji násobilku · pomocí kamenů rozložím číslo na stovky, desítky a jednotky · sestrojím mnohoúhelník podle daných vlastnosti (pomocí dřívek, geoboardu, …) · přečtu z tabulky, co se stalo při jízdě autobusem · postavím stavbu podle plánu a zaznamenám stavbu plánem · v mříži zaznamenám cestu šipkami · v mříži narýsuju čtverec, obdélník, … · při řešení využívám pro sebe vhodné pomůcky |
ČLOVĚK A JEHO SVĚT (PRVOUKA) |
Místo, kde žiju KARVINÁ Podzim |
|