Hodnocení žáků

2.5.2018 12:18

Důležitou součástí našeho ŠVP je kapitola o hodnocení práce žáků. Žáci školy se postupně za pomoci pedagogických pracovníků učí objektivnímu sebehodnocení úrovně zvládnutí jednotlivých kompetencí, svého chování a sebehodnocení výsledků své práce.

Základní pravidla pro hodnocení chování a výsledků vzdělávání žáků jsou součástí Řádu školy. Obsahují pravidla pro hodnocení chování (pravidla pro udělování pochval i pravidla pro ukládání kázeňských opatření a snížených známek z chování, včetně charakteristiky klasifikačních stupňů pro hodnocení chování), základní zásady a pravidla pro sebehodnocení žáků, základní pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků (včetně charakteristiky klasifikačních stupňů) obsahující jak zásady pro používání slovního hodnocení, tak pravidla pro převod slovního hodnocení na klasifikaci a pravidla pro stanovení celkového prospěchu v případě použití slovního hodnocení.

Podklady pro hodnocení získává učitel v samotném procesu učení, kdy mohou být zachyceny v žákovském portfoliu, vytvářením vhodných zkušebních situací, v nichž mohou žáci dokázat úroveň zvládnutí dovedností, vědomostí a postojů, i samotnými zkouškami – ústními i písemnými. Za pololetí musí učitel nashromáždit dostatek podkladů pro objektivní hodnocení.

V přílohách najdete všechny kapitoly části Hodnocení.

 

 

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies