Příloha ŠVP - Zásobník aktivit a metod
Tuto část našeho ŠVP jsme v minulosti průběžně doplňovali o některé z aktivit a metod, s nimiž jsme se průběžně seznamovali
Jejich popis dodržuje strukturu, která nám umožňuje s danou metodou efektivně zacházet.
Kromě popisu metod obsahuje tato příloha několik jednoduše strukturovaných teoretických východisek naší výuky týkajících se hodnocení, transmisivního a konstruktivistického přístupu k výuce a kooperativního učení.
V současnosti již tuto přílohu nedoplňujeme. Pedagogika se dále vyvíjí a my s ní. Pracujeme tak s konceptem formativního hodnocení (viz např. v knize Dylana Wiliama a Siobhán Leahyové "Zavádění formativního hodnocení" vydané Edulabem v roce 2016) a s myšlenkami Helen S. Timperley.
Soubory ke stažení
- brainstorming.pdf
- diskusni_pavucina.pdf
- fama.pdf
- chalk_talk.pdf
- insert.pdf
- kmeny_a_koreny.pdf
- moderacni_karty.pdf
- myslenkova_mapa.pdf
- petilistek.pdf
- podvojny_denik.pdf
- posledni_slovo_mam_ja.pdf
- rychli_spioni.pdf
- skladankove_uceni.pdf
- trifazovy_rozhovor.pdf
- v_-_ch_-_d.pdf
- volne_psani.pdf
- dovednostni_cile.pdf
- k_hodnoceni.pdf
- konstruktivni_a_transmisivni_pristup.pdf
- kooperativni_uceni_a.pdf
- kooperativni_uceni_b_-_zakladni_znaky.pdf