Kritéria hodnocení výchov
Po informaci na třídní schůzce, vkládám daná kritéria hodnocení pro výchovy
PRACOVNÍ VYUČOVÁNÍ 1. – 3. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje do práce s papírem, textilem, přírodními materiály.
Dodržuje zásady bezpečnosti a hygieny práce.
Udržuje si pořádek na pracovním místě.
Nosí si potřebné pomůcky.
Dokončuje svou práci.
Samostatně provádí jednoduché pracovní operace a postupy.
VÝTVARNÁ VÝCHOVA 1. – 3. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje do procesu tvoření.
Udržuje pořádek na pracovním místě během celé činnosti i při jejím střídání.
U všech činností dodržuje zásady bezpečnosti a hygieny práce, volí vhodné pracovní nástroje a pomůcky.
Hospodárně zachází s materiálem.
Dokončuje svou práci.
Pracuje podle daných kritérií a umí svou práci zreflektovat.
Seznamuje se s autorskými výtvarnými díly přiměřenými svému věku.
HUDEBNÍ VÝCHOVA 1. – 3. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje při zpěvu, doprovázení na nástroje, hry na tělo a pohybu.
Zvládne zopakovat jednoduchý rytmus.
Dokáže se ztišit a soustředit se na poslech vybrané skladby.
Rozezná notovou osnovu, houslový klíč, základní délky not.
Pojmenuje základní hudební nástroje.
TĚLESNÁ VÝCHOVA 1.-3.ROČNÍK
Aktivně se zapojuje do výuky.
Uplatňuje zásady pohybové hygieny.
Používá vhodné sportovní oblečení a obuv.
Jedná v duchu fair-play.
Spolupracuje při jednoduchých týmových a pohybových činnostech a soutěžích.
Dodržuje pravidla bezpečnosti při sportování.
Reaguje na smluvené pokyny a signály.