Kritéria pro hodnocení výchov
PRACOVNÍ ČINNOSTI 5. ROČNÍK
U všech činností dodržuje zásady bezpečnosti a hygieny práce, volí vhodné pracovní nástroje a pomůcky.
Udržuje pořádek na pracovním místě během celé činnosti i při jejím střídání.
Naplánuje a organizuje si svou práci.
Hospodárně zachází s materiálem.
Samostatně provádí jednoduché pracovní operace a postupy.
Nosí si potřebné pomůcky.
Dokončuje svou práci.
Aktivně se zapojuje.
VÝTVARNÁ VÝCHOVA 5. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje do procesu tvoření.
Udržuje pořádek na pracovním místě během celé činnosti i při jejím střídání.
U všech činností dodržuje zásady bezpečnosti a hygieny práce, volí vhodné pracovní nástroje a pomůcky.
Hospodárně zachází s materiálem.
Dokončuje svou práci.
Pracuje podle daných kritérií a umí svou práci zreflektovat.
Seznamuje se s autorskými výtvarnými díly přiměřenými svému věku.
HUDEBNÍ VÝCHOVA 5. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje při zpěvu, doprovázení na nástroje, hry na tělo a pohybu.
Zvládne zopakovat rytmus.
Dokáže se ztišit a soustředit se na poslech vybrané skladby.
Zapíše do notové osnovy houslový klíč, základní noty podle délky.
Pojmenuje základní hudební nástroje i podle poslechu.
TĚLESNÁ VÝCHOVA 5. ROČNÍK
Aktivně se zapojuje do výuky.
Sestaví a předvede jednoduchou rozcvičku s pomocí učitele.
Zná a dodržuje základní pravidla týmových her.
Uplatňuje zásady pohybové hygieny.
Používá vhodné sportovní oblečení a obuv.
Jedná v duchu fair-play.
Spolupracuje při jednoduchých týmových a pohybových činnostech a soutěžích.
Dodržuje pravidla bezpečnosti při sportování.
Reaguje na smluvené pokyny a signály.